تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2
هفته دولت

افتتاح سه پروژه در هفتمین روز از هفته دولت در بندر کیاشهر و دهستان دهکاء به بهره برداری رسید.

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
افتتاح سه پروژه در هفتمین روز از هفته دولت در بندر کیاشهر و دهستان دهکاء  به بهره برداری رسید.
آیین افتتاح بانک کشاورزی دهستان دهکاء ،افتتاح پروژه های دهیاری دهستان دهکاء و افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد آرمانیان بندر کیاشهر در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال ؛ آیین افتتاح پروژه های دهیاری دهستان دهکاء، افتتاح بانک کشاورزی دهستان دهکاء و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد آرمانیان بندر کیاشهر در هفتمین روز از هفته دولت با حضور مهندس روانگرد بخشدار بندر کیاشهر، غلامی رئیس اداره برق دهستان دهکاء ، رئیس پاسگاه دهکاء سروان احمدی و برخی از مسئولین بندر کیاشهر افتتاح شد.

🔹با توجه به افتتاح روشنایی معابردهستان دهکاء و زحمات شبانه روزی پرسنل اداره برق میتوان به مزایای چراغ خیابانی ال ای دی اشاره نمود که نسبت به چراغ خیابانی قدیمی ، نورپردازی مناسب در اماکن عمومی و معابر شهری امری ضروری است. تامین روشنایی مناسب برای یک فضای شهری تاثیر مستقیمی بر آسایش شهروندان دارد. یک روشنایی خوب و با کیفیت می‌تواند سبب کاهش خطر تصادفات در خیابان‌ها و همچنین تامین امنیت عابران و ایجاد یک فضای پویای شهری شود. همچنین نور خوب مکملی اساسی برای دوربین‌های مداربسته و امنیتی است تا تصاویری بدون اختلال و نویز را ضبط کنند.

نورپردازی معابر جزو مهمترین المان ها و خدمات شهری ؛روستایی و …محسوب می شود.هدف از انجام روشنایی معابر، ایجاد شرایط مناسب برای پیاده روی و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر می باشد و روشن بودن معابر باعث می شود که شهروندان بتوانند با احساس و دید بهتری در شهر یا روستا قدم بزنند یا رانندگی کنند.

 

🔹از مزایای افتتاح شعبه بانک کشاورزی در دهستان دهکاء میتوان گفت: با توجه به اینکه بخش کشاورزی از جنبه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در کشورهای درحال توسعه، جزو بخش های اشتغالزا به شمار می آید.

درآمد پایین بسیاری از کشاورزان،بالا بودن هزینه های تولید، عدم تمایل نه چندان مناسب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و همچنین محدودیت های منابع مالی را از محدودیت های مهم پیش روی بخش کشاورزی است، دسترسی آسان و سریع به منابع مالی ضرورتی عمده و پیش نیاز توسعه فعالیت های بخش کشاورزی است و بانک کشاورزی با هدف پاسخگویی به این نیازها تأسیس شده است.

🔹در رابطه با افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ای میتوان گفت: با برگزاری چنین موسسه هایی در فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و ارائه آموزش های به روز و مناسب از طریق آموزشگاه های آزاد و مراکز فنی و حرفه ای شاهد کارآفرینی بیشتری در سطح شهر بندر کیاشهر باشیم.

افرادی که آموزش‌های لازم را در مرکز فنی و حرفه‌ای کسب کرده‌ و اکنون بنگاه اقتصادی کوچکی ایجاد کرده‌اند بهترین الگو برای افراد جویای مهارت و شغل دانست.


 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.