تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
هلال احمر شهرستان سیاهکل

اعزام کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار شهرستان سیاهکل منطقه دیلمان روستای کوه

  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
اعزام کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار شهرستان سیاهکل منطقه دیلمان روستای کوه
میلاد زارع گفت :داروهای موجود در داروخانه از لحاظ مبلغی قیمت بالغ بر ۱۴۰میلیون تومان داشته و بالغ بر حدود ۳۵۰نفر مورد پذیرش و ویزیت رایگان پزشکان حاظر شدند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال ؛ * اعزام کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار شهرستان سیاهکل منطقه دیلمان روستای کوه پس
میلاد زارع رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل اظهار کرد: یک تیم از کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار دیلمان روستای کوه پس از توابع شهرستان سیاهکل اعزام شد.
وی افزود: در این کاروان سلامت که با حضور جمعی از پزشکان و کادر درمان داوطلب در روستای کوه پس از جمله پزشک عمومی، متخصص اعصاب و روان، متخصص پوست و مو، متخصص گوش و حلق و بینی،متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان و همچنین گروه متخصص دندانپزشکی حضور داشتند که با انجام ویزیت رایگان داروی مورد نیاز بیماران به مردم شریف منطقه تقدیم شد.
میلاد زارع ادامه داد: داروهای موجود در داروخانه از لحاظ مبلغی قیمتی بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان داشته و بالغ بر حدود ۳۵۰ نفر مورد پذیرش و ویزیت رایگان پزشکان حاضر شدند.
لازم به ذکر است ۳۰ بسته معیشتی، ۳۰ بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان و ۴۰ پک بهداشتی و همچنین تهیه واکر، ویلچر و تخت به بیماران منطقه و افراد کمتر برخوردار تقدیم شد.
در کاروان سلامت روستای کوه پس جمعی از مسئولین از جمله آقای سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، حاج آقا چهری نماینده ولی فقیه در هلال احمر،آقای پرستش معاونت داوطلبان و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند. لازم به ذکر است مسئولین محترم به دیدار دو خانواده شهید و چند خانواده کمتر برخوردار حضور بهم رساندند. میلاد زارع از همکاری مسئولین استانی و شهرستانی از جمله فرماندار محترم شهرستان و رئیس شبکه بهداشت و همچنین پرسنل جمعیت هلال احمر تشکر لازم را به عمل آورد و در جمله آخر اظهار داشت بر خود ظیفه می‌دانم تا جای امکان صدایی برای صلح و دوستی باشم و این هدف بزرگ را همواره چراغ راه خود قرار دهم.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.