تاریخ : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024
5
نماینده ولی فقیه در گیلان ؛

از دیدگاه آیات و روایات رزق کریم رزقی است که بی منت خالص و پاک باشد.

  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
از دیدگاه آیات و روایات رزق کریم رزقی است که  بی منت خالص و پاک باشد.
به گزارش نگین شمال از لنگرود ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در اجلاسیه سراسری نماز شهرستان لنگرود که امروز در دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد با اشاره به رزق کریم از دیدگاه آیات و روایات، گفت: رزق کریم رزقی است که دائمی و وسیع، وخالص بی منت و پاک باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: در تعالیم گفتند عبادت هفتاد جز دارد بالاترین جز آن این است که رزق انسان خالص و پاک و حلال باشد.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: رزق کریم از رهگذر این بدست می آید کسانی که دو کار انجام می دهند نماز می خوانند و بنده خدا هستند و انچه‌ما به آنها داده ایم در راه خدا انفاق می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری باید رنگ خدایی داشته باشد تصریح کرد: کسی که نماز می خواند و انفاق می کند مومن واقعی است و از جایگاه و درجه خاصی نزد خداوند برخوردار است مورد رحمت الهی و رزق کریم در پیش رو اوست.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه نماز خوان باید اجتماعی و به فکر مردم باشند، اذعان کرد: در کنار دین، نماز سرتاسر آن اجتماعی است و میان نماز و نیاز جامعه ارتباط وجود دارد و آثار تخریبی اهل نماز و مسجد و دیانت در جامعه از همه طبقات کمتر است و این  نماز است که انسان را بیمه می کند.

ایت الله فلاحتی گفت: نماز روح انسان را متعالی می کند و   امام راحل  حتی در بستر مرگ هم نماز می خواند.

گفتنی است، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا،  شرکت در اجلاسیه شهرستانی نماز، شورای اداری و  دیدار با خانواده معظم شهدا،  روحانیون و فعالان فرهنگی و مردم شهرستان لنگرود از دیگر برنامه های سفر شهرستانی ایت الله فلاحتی به لنگرود است.

خبرنگار حمیدرضا اسدی

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.