تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1

آغاز رالی خانوادگی از خزر تا خلیج فارس

  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
آغاز رالی خانوادگی از خزر تا خلیج فارس
رالی تور گردشگری خانوادگی اتومبیلرانی خزر تا خلیج فارس از گیلان آغاز شد.

به گزارش نگین شمال مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی ایران در حاشیه آغاز این تور گفت: همزمان با هفته گردشگری، بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به فعالیت‌های اتومبیلرانی با خودرو‌های ۲ دیفرانسیل در مسیر کریدور شمال به جنوب ایران حرکت خود را آغاز کردند.
محمد علی عرفان افزود: شرکت کنندگان در این رالی خانوادگی، مسیر ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتری از منطقه آزاد انزلی در گیلان را آغاز کرده و پس از آن از استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، یزد و هرمزگان عبور خواهند کرد.
وی گفت: مقصد نهایی این دوره از رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس، بندرعباس است و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی، گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهر‌ها و مناطق مختلف مسیر، در برنامه سفر شرکت کنندگان قرار دارد.
مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی ایران هدف از برگزاری این تور را تداوم و تثبیت نام خلیج همیشه فارس، معرفی جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و اماکن تاریخی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در سطح کشور و همچنین ترویج سفر‌های مسئولانه و گردشگری پایدار عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=15478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.